Powiadomienia

Z głównej strony przejdź do modułu powiadomień: Moje e-Usługi >> Powiadomienia.


W chwili otrzymania nowego powiadomienia w prawym górnym rogu pojawi się ikonka w postaci czerwonego kółka z ilością nieprzeczytanych komunikatów

Użytkownik w ramach konta w systemie ŚWITEŹ ma możliwość otrzymywania następujących powiadomień:

   - Powiadomienia o ważności certyfikatów/świadectw (ustawienia wg. kryteriów: data wygaśnięcia, data wystawienia, data pomiaru);

   - Przypomnienie o aktualizacji danych w rejestrze producentów i importerów towarów paczkowanych lub butelek miarowych;

   - Powiadomienia o płatnościach;

   - Powiadomienia o zmianach w kartach charakterystyk CRM;

   - Powiadomienia o stanie realizacji sprawy;

   - Powiadomienia o pełnomocnictwach.

 

Powiadomienia przesyłane są następującymi kanałami:

   - sms,

   - e-mail,

   - portal.



Ostatnia modyfikacja: wtorek, 15 listopada 2022, 09:15