Powiadomienia
Z głównej strony przejdź do modułu powiadomień: Moje e-Usługi >> Powiadomienia.
W chwili otrzymania nowego powiadomienia w prawym górnym rogu pojawi się ikonka w postaci czerwonego kółka z ilością nieprzeczytanych komunikatów
Użytkownik w ramach konta w systemie ŚWITEŹ ma możliwość otrzymywania następujących powiadomień:
- Powiadomienia o ważności certyfikatów/świadectw (ustawienia wg. kryteriów: data wygaśnięcia, data wystawienia, data pomiaru);
- Przypomnienie o aktualizacji danych w rejestrze producentów i importerów towarów paczkowanych lub butelek miarowych;
- Powiadomienia o płatnościach;
- Powiadomienia o zmianach w kartach charakterystyk CRM;
- Powiadomienia o stanie realizacji sprawy;
- Powiadomienia o pełnomocnictwach.
Powiadomienia przesyłane są następującymi kanałami:
- sms,
- e-mail,
- portal.